Számlázási információk


Alap adatok

Az előfizetések havi díját, ahogy a neve is mutatja, előre történő fizetéssel kell kiegyenlíteni.
Az előfizetési díj kiegyenlítésével a tárgyhavi díjat fizeti ki.
A fizetési határidő a tárgyhó utolsó napja.

Számlaszám: 1160 0006 0000 0000 8579 2627
IBAN: HU28 1160 0006 0000 0000 8579 2627

Jogosult azonosító csoportos beszedési megbízáshoz: A10724617

Ügyfélkapu

Az ügyfélkapu regisztrációt az ügyfélkapu oldalán kezdeményezheti.
Ehhez szüksége van a szerződésszámra (ügyfélszám), valamint a születési dátumára.
Amennyiben a regisztráció során problémája adódna kérem keresse ügyfélszolgálatunkat!

Az ügyfélkapu a következő kényelmi szolgáltatásokat kínálja az Ön részére:
  • megtekintheti szerződése adatait, szolgáltatásait
  • megtekintheti szerződése adatait, szolgáltatásait
  • ellenőrizheti az egyenlegét
  • online bankkártyás fizetést végezhet
  • elektronikus számlát (e-számla) igényelhet
  • megtekintheti saját számláinak és befizetéseinek listáját
  • bejelentheti szüneteltetési vagy csomagmódosítási szándékát
  • hibát jelenthet be
  • lekérheti telefon hívásainak részletezés listáját

  • Bankkártyás fizetésre csak ügyfélkapun keresztül van lehetőség!

    Ügyfélkapu elérhetősége: ÜGYFÉLKAPU

    Elektronikus számla

    Az elektronikus számla adattartalmát tekintve megegyezik a papír alapú számlával, tehát minden tekintetben helyettesíti azt, ugyanakkor azzal ellentétben környezetbarát, könnyen tárolható és kezelhető. Az elektronikus számla csak elektronikus formában hiteles, így papír alapú számla egyidejű előállítására nincs lehetőség. Az elektronikus formában kiállított számla bemutatása az Interneten történik.

    Lehetőség van elektronikus számlát igényelni papír alapú helyett. Ehhez egy email címet kell megadnia, amelyre a számlát küldjük. Az igénylést a következő módokon végezheti:
  • előfizető nevét, címét és szerződés számát és a használni kívánt email címet megadva e-mailban az info@satelit-kft.hu címre küldött levélben
  • ügyfélkapun keresztül

  • Alap esetben az elektronikus számlát a hónap elején (legkésőbb a hónap 10. napjáig) elküldjük, a fizetési határidő a hónap utolsó napja.
    Amennyiben nem kapja meg a számlát nézze meg a postafiókja Levélszemét/SPAM mappáját is, előfordul, hogy egyes szolgáltatók hibásan kéretlen levélnek minősítik. Ha ott sem találja keressen minket elérhetőségeinken.

    Elektronikus számlát a következő módokon fizetheti: csoportos beszedési megbízás, átutalás (csak belföldi bankszámláról), bankkártyás fizetés

    Csoportos beszedési megbízás

    A csoportos beszedési megbízással kényelmesen fizetheti számláit, nem kell aggódnia a határidők miatt, sőt, nem kell a postán sem sorban állni, mert bankszámlájáról havi rendszerességgel automatikusan kerül levonásra az aktuális szolgáltatási díj.

    A csoportos beszedési megbízás beállítását Önnek kell kezdeményeznie – a létesített szolgáltatás első számlájának kézhezvétele után –, számlavezető bankjánál.
    A szolgáltatás azonosításához a számlán lévő szerződésszámot kell megadnia. A szerződésszámot a számla első oldalán a táblázat bal felső részén találja.

    A csoportos beszedési megbízás egyik kényelmes előnye, hogy automatikusan történik a tranzakció, tehát Önnek nem kell minden hónapban a díjfizetésre emlékeznie.
    Ha változik a havi díja, akkor (az átutalási megbízással ellentétben) nem kell a beszedési megbízást módosítani, ha az új összeg a megadott limiten belül van. Automatikusan az új összeget fogjuk levonni.
    A megbízásnál megadhat egy limitet. Ha a levonandó összeg a limit feletti, akkor a megbízás nem fog teljesülni.
    A legtöbb bank a levonás előtt pár nappal tájékoztatja az ügyfelét az esedékes automata fizetésről.

    Előfordulhat, hogy nem tudjuk leemelni a számláról a pénzt. Ennek általában a következő 3 oka lehet:
  • Nem érvényes a csoportos beszedési megbízása.
  • Nincs elegendő összeg a számláján.
  • A folyószámlán megadott leemelhető limitösszegen felüli az adott számla végösszege.
  • Sikertelen terhelés esetén a kérdéses számla kiegyenlítésére továbbra is lehetősége van a számlavezető banknál egyszeri megbízással.

    Satelit Híradástechnikai Kft, mint jogosult azonosítója: A10724617
    Fogyasztó azonosító a jogosultnál, ami a Satelit Kft. által kiállított számla bal felső részében található, mint "Szerződésszám"

    Átutalás

    Számláit közvetlenül, netbankján, vagy számlavezető fiókunkban személyesen is befizetheti. Eseti vagy rendszeres átutalásnál az adott számla kiegyenlítését internetbankon vagy személyesen a számlavezető bankjánál kezdeményezheti.
    A szolgáltatásról kiállított számla bal felső sarkában feltüntetett bankszámlaszámra utalhatja el a számla végösszegét.

    Az átutalás indításakor a közlemény mezőben kérjük adja meg szerződésszámát, melyet a számla bal felső részében talál.

    Rendszeres átutalás esetén, ha a havi díja változik, akkor (a csoportos beszedéssel ellentétben) módosítania kell az átutalási megbízását a bankban!

    Bankkártyás fizetés

    Internetes bankkártyás fizetési szolgáltatásunk egy kényelmes és díjmentes lehetőséget biztosít arra, hogy Ön kiegyenlítse a Satelit Kft. által kibocsátott számláit, illetve így cégünk is korábbi időpontban tudomást szerezhet arról, hogy Ön kezdeményezte számláinak kiegyenlítését.

    Bankkártyás fizetéssel kiegyenlítheti mind a papír alapú, mind az elektronikus számláját.
    Bankkártyás fizetésre az ügyfélkapun keresztül van lehetőség.


    A fizetés közvetlenül a bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik. Cégünk, illetve szerződött banki partnerünk a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet.

    Ezen szolgáltatásunk segítségével a sikeres fizetéskezdeményezésről cégünk automatikus elektronikus értesítést kap, illetve rendszerünk az Ön által megadott email címre is küld egy automatikus visszaigazoló üzenetet. Ez azonban nem jelenti azt, hogy a Ptk. értelmében a pénztartozás a fenti értesítéssel teljesítésre került, azaz a befizetés összege a Satelit Kft. számláján jóváírásra is került.

    A jóváírás a hagyományos fizetési módokhoz hasonlóan több banki napot is igénybe vehet, de Ön azonnal értesül a befizetés kezdeményezéséről, így nincs szükség arra, hogy a befizetést faxon, levélben vagy e-mail-ben igazolja például egy korlátozásból történő visszakapcsolás esetén.

    Amennyiben Ön díjtartozása kiegyenlítése miatt választotta az online bankkártyás fizetést, úgy szolgáltatásának visszakapcsolását (amennyiben az nem helyszíni kiszállással került korlátozásra) 4 órán belül biztosítjuk, és a visszakapcsolási díjtól is eltekintünk.

    FIGYELEM! Az adatok helyességére fokozottan ügyeljen, ugyanis az esetleges helytelenségéből (pl. elgépelés) eredő károkat kizárólag az ügyfél viseli!

    Csekkes fizetés

    Amennyiben papír alapon, csekkes fizetést választ, akkor minden 2. hónapban kap számlákat tőlünk.
    A levélben 2 db számla található, az aktuális és a következő hónapra, hó végi fizetési határidőkkel.
    Például: március elején kézbesített levélben található a márciusi és áprilisi számla. A márciusi számla fizetési határideje március 31, az áprilisi számla fizetési határideje pedig április 30.

    Amennyiben a számlák és postai levelek kézbesítésénél problémát tapasztal, akkor javasoljuk váltson elektronikus számlázásra és fizetésre!