General Information


Hogyan tudok szolgáltatást megrendelni vagy módosítani?

Előfizetői szerződéskötésre vonatkozó igényét jelezheti információs vonalunkon, e-mailen, levélben, honlapunkon, illetve személyesen az ügyfélszolgálati irodánkban.

Hogyan lehet a szolgáltatást más személyre átírni?

Név átírási igény esetén szükséges a jelenlegi előfizető lemondó (hozzájáruló) nyilatkozata, valamint az új előfizető szerződéshez szükséges adatai. Az szerződést az új ügyfél aláírhatja az ügyfélszolgálati irodánkban vagy kipostázzuk részére.

Hogyan lehet szolgáltatást megszűntetni?

Szolgáltatást lemondani csak írásban lehet, a lemondást postai vagy elektronikus úton lehet eljuttatni hozzánk.
A lemondásnak tartalmaznia kell a következőket:
  • előfizető nevét,
  • előfizetés pontos címét,
  • a szerződés számát,
  • a szolgáltatás megszűntetésének dátumát (visszamenőleg nem lehet megszűntetni!)
  • egy elérhetőséget, amelyen szükség esetén kapcsolatba tudunk lépni.
  • Miért előnyös határozott idejű szerződést kötni?

    A határozott idejű szerződés megkötésének az az előnye, hogy a mindenkori hatályos ÁSZF árainkhoz képest kedvezőbb havidíjért veheti igénybe a szolgáltatást, melynek a bekötését is kedvezményesen végezzük. Határozatlan idejű szerződéskötés esetén ezeket a kedvezményeket nem tudjuk felajánlani.

    Mi történik a határozott idejű szerződés lejárta után?

    A határozott idejű szerződés lejárta után az Ön előfizetői szerződése automatikusan határozatlan idejűvé válik, az igénybe vett szolgáltatásai nem szűnnek meg. Önnek lehetősége van újabb határozott idejű szerződést kötni. Ebben az esetben megrendelheti az aktuális akciós csomagjainkat. Kérjük, hogy a szerződésmeghosszabbítási igényével keressen meg minket az elérhetőségeken.

    Television


    Gyakran ismételt kérdések

    Mi szükséges a digitális adás vételéhez?

    A digitálisan adások vételére csak azok az eszközök alkalmasak, amelyek rendelkeznek a digitális jelek fogadására alkalmas feldolgozó egységgel (tunerrel). A digitális adásnak több fajtája létezik. A kábeles digitális adás vételéhez a tévének DVB-C tunerrel kell rendelkeznie. Amennyiben a készülék nem rendelkezik saját kábeles digitális vevőegységgel, akkor ez esetben külön médiabox (set-top-box) beüzemelésével lehet digitális adást nézni.

    Mi szükséges a kiegészítő (tematikus) csomagok vételéhez?

    A kiegészítő csomagok csak digitális NAGY csomag mellé rendelhető. A kiegészítő csomag vételéhez 1 darab IRDETO kódolású előfizetői kártyát biztosítunk, amellyel 1 készüléken lehet az adást nézni. A kártya használatához az előfizetőnek rendelkeznie kell megfelelő kártyafogadó eszközzel:
    - Ha a TV készülék önmagában alkalmas a digitális adás vételére (nem set-top boxon keresztül nézik az adást), akkor egy IRDETO CI+ kártyafogadó modult kell a TV készülék CI bemenetébe rakni, ebbe kerül behelyezésre a kódkártya. Irdeto CI+ modult lehet cégünktől is vásárolni vagy bérelni, a feltételekről ügyfélszolgálatunkon kaphat további felvilágosítást.
    - Ha a TV készülék önmagában NEM alkalmas a digitális adás vételére, akkor olyan set-top-boxra van szükség, amely rendelkezik beépített IRDETO kártyafogadó modullal, ebbe kerül behelyezésre a kódkártya. Irdeto modulhelyes set-top-boxot lehet cégünktől is vásárolni vagy bérelni, a feltételekről ügyfélszolgálatunkon kaphat további felvilágosítást.

    Lehetséges-e több készüléken is nézni a kiegészítő (tematikus) csomagokat?

    A kiegészítő csomaghoz az előfizetési díj 1 darab kódkártyát tartalmaz, amellyel 1 készüléken lehet nézni az adást. A kártya áthelyezhető más készülékbe, ha másik TV-n szeretné használni.
    Az előfizetés mellé lehetőség van 2. és 3. kódkártyát is bérelni, ennek havidíjáról ügyfélszolgálatunkon kaphat további felvilágosítást. Ilyen esetben minden kártyához külön dekódoló eszközre (IRDETO CI+ modul vagy IRDETO kártyafogadós set-top-box) van szükség.

    Új televíziót vásároltam, de csak az analóg csatornákat hangolja be a TV.

    Először ellenőrizze, hogy a készüléke alkalmas-e a digitális csatornák vételére.
    Ha a készülék rendelkezik DVB-C tunerrel, akkor próbálja meg a csatorna keresést a "Kezdő paraméterek digitális gyorskereséshez" részben található adatokkal.
    A legtöbb tv készülékben a DVB-C adásokhoz a "kábel" vagy az "antenna" bemenetet kell kiválasztani a keresés során.

    Digitális adást nézek, de az egyik csatorna nem jön be digitálisban, ami az előfizetésemnek megfelelő csatorna listában szerepel.

    Sajnos több TV gyártó eszközénél tapasztaltuk már, hogy a készülék szoftvere automatikus keresés során több csatornát kihagy. Ilyen esetben azt javasoljuk, hogy a honlapon szereplő csatornalistában a csatorna nevére kattintva nézze meg az adott csatorna vételi paramétereit és a TV menüje segítségével KÉZI csatonakeresét végezzen.

    Digitálisban szétesik a kép, akadozik a hang.

    Először ellenőrizze, hogy a TV készülékébe és a fali aljzatba megfelelően vannak-e a csatlakozók bedugva, nem csúsztak-e ki, nem lötyögnek.
    Ha a csatlakozók jól vannak bedugva, akkor kicsit mozgassa meg az antenna kábelt és nézze meg, hogy a mozgatásra változik-e a hiba.
    Ha van másik digitális TV készüléke is, akkor nézze meg azon is, hogy ott is tapasztalja-e a hibát.
    Amennyiben a hiba továbbra is megmaradt kérem keressen minket az elérhetőségeinken!

    Digitálisban bizonyos csatornákon időnként nem magyar szinkronhanggal játsza a TV az adást.

    Digitális adásban lehetőség van a kép mellett több hangsáv továbbítására is, így sok csatorna több különböző nyelvvel vagy hangtípussal (pl. sztereó vagy 5.1) rendelkezik.
    Az a TV készülék beállításaitól függ, hogy a több hangsáv közül melyiket választja ki a készülék.
    Amennyiben olyan adást néz, amely magyar hangsávval is rendelkezik, de a készülék mégsem a magyart választja alapértelmezettként, akkor ellenőrizze a készüléke beállításában a "Nyelvi beállításokat". A legtöbb menüben "elsődleges nyelv" néven szokott szerepelni a keresett menüpont.

    Egy adott analóg csatorna nem jön be ami az előfizetésemnek megfelelő csatorna listában szerepel.

    Ilyen esetben azt javasoljuk, hogy a honlapon szereplő csatornalistában a csatorna nevére kattintva nézze meg az adott csatorna vételi paramétereit és a TV menüje segítségével KÉZI csatonakeresét végezzen.

    Analóg adásnál szemcsés a vétel egy vagy több csatornán.

    Először ellenőrizze, hogy a TV készülékébe és a fali aljzatba megfelelően vannak-e a csatlakozók bedugva, nem csúsztak-e ki, nem lötyögnek.
    Ha a csatlakozók jól vannak bedugva, akkor kicsit mozgassa meg az antenna kábelt és nézze meg, hogy a mozgatásra változik-e a hiba.
    Ha van másik TV készüléke is, akkor nézze meg azon is, hogy ott is tapasztalja-e a hibát.
    Amennyiben a hiba továbbra is megmaradt kérem keressen minket az elérhetőségeinken!

    Általános fogalmak:

    Analóg TV adás:

    Analóg kábeltévé esetén analóg jel hordozza a műsort. Ez a régebb óta használt adástípus, amely a digitális eszközök előtt terjedt el, mostanában mindenhol fokozatosan kivezetésre kerül. Az analóg adás a digitálishoz képest kevésbé szép képet és hangot ad, kevesebb csatorna továbbítható vele, továbbá semmilyen kényelmi extra szolgáltatást nem tartalmaz (pl. programújság, több hangsáv, térhatású hang). Analóg jelnél egy csatornalistában szereplő frekvencián egy TV adást továbbítunk.

    Digitális TV adás:

    Digitális kábeltévé esetén digitális jel hordozza a műsort. Ez a műsorszórás korszerű módja, amellyel lehetőség van nagyfelbontású (HD) képet és hangot továbbítani. Az analóghoz képest több csatorna továbbítható, amelyek további kényelmi extra szolgáltatást tartalmazhatnak (pl. programújság, több hangsáv, térhatású hang). Digitális jelnél egy frekvencia (multiplex) több csatornát tartalmaz. A hibajavításnak köszönhetően a vételi minőség romlása egy bizonyos szintig észrevehetetlen, ellenben a hagyományos TV-adásokkal, ahol szemmel is látható a romlás.

    HD adás:

    A HDTV (High-Definition Television) egy televíziós sugárzási norma, ami az analóg, SD (Single-Definition) szabványoknál sokkal nagyobb felbontású képet tesz lehetővé, ez azt jelenti, hogy egy HDTV adás jóval több képpontból áll, mint az analóg tv adás. Ennek megfelelően a HD adás már csak digitális formában közvetíthető. HDTV élményhez természetesen HD képes televízió is szükséges.
    A HD Ready készülékek 720 vízszintes információs sort tartalmaznak, a Full HD tévék pedig képkockánként 1080 sort, ami teljesen valósághűvé teszi a képeket.
    Az utóbbi időben kezdenek elterjedni a még nagyobb Ultra-HD (rövidítve UHD vagy 4K) - minimum 4096x2160 képpont - felbontású, részletgazdagabb kép megjelenítésére alkalmas tévékészülékek. UHD felbontású televíziós adás jelenleg még nem érhető el.

    DVB-C:

    Kábelhálózaton nyújtott digitális szolgáltatás. A vételéhez szükséges DVB-C vevőegységgel rendelkező televízió vagy set-top-box.

    CA-modul:

    A kódolt digitális adások vételéhez szükséges előfizetői, dekódoló kártya befogadására alkalmas kártyaolvasó eszköz, amit az ennek fogadására képes televíziókészülékbe lehet beilleszteni.

    Előfizetői hozzáférési/átadási pont:

    Az előfizetői tápvonal hálózat felöli végénél kialakított mérőpont, vagy maga a tényleges hozzáférési (jelátadási) pont. A szolgáltató hálózatának az előfizető irányába haladva azon legutolsó pontja, ameddig a szolgáltató garantálni tudja a szolgáltatás minőségét. Általános esetben ez a házba beérkező kábel házon belüli végpontját jelenti. Az átadási pont után lévő eszközök az előfizető tulajdonában vannak, azok működéséért a szolgáltató nem tud garanciát vállalni.

    Internet


    Szűrőszoftverek

    Gyermeke biztonságos internetezéséhez a következő tartalomszűrő programokat ajánljuk:
    Norton Family
    Oktatóvideó
    Dolphin Knight
    Microsoft Windows Családbiztonsági Beállítások

    Gyerek a neten (gyerekaneten.hu)

    A gyerekaneten.hu honlap az NMHH által működtetett oldal, ahol a szülők rendszeresen frissített és rendkívül hasznos információkat találnak arról, hogy egyrészt megértsék a fiatalok által használt nyelvezetet, másrészt arról, hogy a digitális térben milyen veszélyekkel találkozhat az egyedül maradó kiskorú gyermeke: hamis profilok használata, zaklatás, csetelés idegenekkel, adatok és fotók meggondolatlan közlése, videojáték függőség, influenszerek hatása, stb. . A honlap elérhetősége:
    https://gyerekaneten.hu/

    Gyakran ismételt kérdések

    Milyen hálózati eszköz szükséges a 100 MBit/s feletti sebesség eléréséhez?

    100 Mbit/s feletti sebességhez az alábbiak szükségesek:
  • ha van router, akkor a routernek legalább gigabites (1 Gbps vagy 1000Mbps) WAN porttal kell rendelkeznie. A routere paramétereit a router gyári leírásában vagy a gyártójának honlapján ellenőrizheti. A routernek támogatnia kell a 802.11ac vagy a 802.11ax szabványt (új megnevezésük a Wi-Fi 5 és a Wi-Fi 6 szabvány)
  • a használni kívánt eszköznek megfelelő hálózati kártyával (gigabites) kell rendelkeznie
  • a végpontunk (modem) és az Ön eszköze között megfelelő összeköttetésre (lehetőleg gigabites UTP/FTP kábeles)
  • Milyen minimális igénybevételi követelményei vannak az ügyfél eszközénél az 500 MBit/s sávszélesség teljeskörű kihasználásához?

  • Intel i5 processzor 2,5GHz, vagy ezzel egyenértékű
  • RAM: 4GB
  • HDD: SATA 3 - 7200 RPM
  • Gigabites hálózati kártya
  • Windows 7 vagy annál újabb operációs rendszer, Linux, MacOS
  • Gigabites összeköttetés a modem és a gép között. Ha routert használ, akkor a router minden portjának 1Gbps sebességűnek kell lennie, valamint minden eszköznek (router/telefon/tablet/pc...) támogatnia kell a 802.11ac vagy a 802.11ax szabványt (új megnevezésük a Wi-Fi 5 és a Wi-Fi 6 generáció)
  • Milyen minimális igénybevételi követelményei vannak az 1000 MBit/s sávszélesség teljeskörű kihasználásához?

  • Intel i7 processzor 6MB CACHE (pl.HQ) 2,2GHz, vagy ezzel egyenértékű
  • RAM: 8GB
  • SSD meghajtó
  • Gigabites hálózati kártya
  • Windows 7 vagy annál újabb operációs rendszer, Linux, MacOS
  • Gigabites összeköttetés a modem és a gép között. Ha routert használ, akkor a router minden portjának 1Gbps sebességűnek kell lennie.
  • Az 1Gbps sebesség csak vezetékes kapcsolaton érhető el.
  • Hogyan mérjem meg a hálózati sebességet?

    A hálózati sebesség mérését a következőképp végezze:
  • a méréshez az eszközét (az eszköz lehetőleg giagbites porttal rendelkező számítógép legyen) VEZETÉKKEL, KÖZVETLENÜL csatlakoztassa a modemhez
  • sebesség méréséhez a speedtest.net oldalt javasoljuk, amelyben a mérést a böngészőben megnyitva tudja elvégezni. Az oldalon mindenképp magyarországi szervert válasszon, lehetőleg a CellKábel-t vagy egy nagy országos szolgáltatót (pl. Vodafone vagy Telenor)!
  • a mérést elvégezheti a routerhez csatlakoztatva is. Ha a router nem megfelelő, akkor a mért eredmény és a modemen rendelkezésre álló sebesség között jelentős különbség is lehet! A routeren mért sebességet csak támpontnak javasoljuk, a mérést a modemen közvetlenül végezze!
  • Egyéb alternatív sebességmérő oldalak, különösen a külföldi szerverekhez mérő oldalak mérési kapacitása gyakran korlátozott a nemzetközi hálózat felől, így azok sok esetben alkalmatlanok a modemen elérhető valós Internet sebesség mérésére.
    A javasolt speedtest.net a következő linken érhető el: speedtest.net

    Miért lassabb az Internet, ha wifin keresztül használom?

    A vezeték nélküli kapcsolat megbízhatósága, átviteli sebessége nagyban függ a környezeti hatásoktól. Zavarja az átvitelt az azonos frekvencián/csatornán működő más vezeték nélküli eszközök által keltett "háttérzaj". A rádióhullámok terjedését a fényhez lehet hasonlítani, tehát ha nem "látja" egymást az adó és a vevő, jelentős sebességcsökkenés várható. (Egyes épületelemek szinte "átlátszóak" a rádióhullámok számára. Ilyenek a gipszkarton, vagy vékony válaszfal-tégla falak, mások pedig szinte teljesen "átlátszatlanok", mint például a fémrácsok, vasbeton födémek, vizes helységek,.).
    Érdemes azt is ellenőrizni, hogy a vezeték nélküli hálózatot biztosító eszköz sávszélessége eléri-e az előfizetett teljesítményt, támogatja e a router és az eszközök (tablet, laptop, telefon, tv, ...) a fejlettebb vezetéknélküli protokollok használatát.
    A routertől távolodva csökken a wifi jel erőssége és minősége, több esetben a router élettartama is befolyásolhatja a jelerősséget, idővel csökkenhet a rádió teljesítménye.
    Fontos azt is tudni, hogy a routereken feltüntetett sávszélesség adatok az elvi maximumot jelentik, a valós kapacitásuk általában jelentősen kisebb annál.

    Ha egy eszköz (router/pc/telefon/tablet/tv,...) a "802.11 b/g/n" szabvány szerint tud működni (új elnevezés szerint Wi-Fi 4 generáció), akkor jellemzően 70-75 Mbit/s sebességre lehet képes. Ez azt jelenti, hogy hiába érhető el nagyobb sebesség a modemen, azt az eszköz a saját szűkebb WiFi kapacitása miatt soha nem tudja kihasználni. A szolgáltatói végberendezésen (modem) ettől függetlenül rendelkezésre áll a nagyobb sebesség, csak a lassú ügyfél eszköz nem tudja igénybe venni a saját korlátai miatt.
    Ha egy eszköz (router/pc/telefon/tablet/tv,...) a "802.11 b/g/n/ac" szabvány szerint tud működni (új elnevezés szerint Wi-Fi 5 generáció), akkor jellemzően 400-500 Mbit/s sebességre lehet képes. Ez azt jelenti, hogy hiába érhető el nagyobb sebesség a modemen, azt az eszköz a saját szűkebb WiFi kapacitása miatt soha nem tudja kihasználni. A szolgáltatói végberendezésen (modem) ettől függetlenül rendelkezésre áll a nagyobb sebesség, csak a lassú ügyfél eszköz nem tudja igénybe venni a saját korlátai miatt.

    Amennyiben olyan eszközt használ, amely kábeles vagy wifi képessége kisebb, mint az előfizetett csomagban elérhető maximális sebesség, akkor javasoljuk, hogy az eszközét cserélje korszerűbb, legalább "802.11ac vagy 802.11ax" (Wi-Fi 5 vagy Wi-Fi 6 generáció) szabvány szerint működő eszközre.

    Az internetes csomagban megadott maximális sebesség mindig az előfizetői végponton a szolgáltató berendezésen közvetelenül, kábellel elérhető maximális sebességre vonatkozik.
    A garantált sávszélességet vezetékes vonalon biztosítjuk, wifi kapcsolaton a garantált sebesség 0Mbit/s, ezért minden beépített Wi-Fi-vel rendelkező eszközünkön található ethernet port is. A legtöbb beépített wifi-vel rendelkező modemünk csak Wi-Fi 4 generációs szerinti és 2.4GHz-es antennával rendelkeznek. Az újabb AC szabványt, 5GHz-es csatornákat nem támogatja. 100Mbit/s feletti csomagnál, valamint családi házaknál mindenképp saját, külön álló Wi-Fi 5 vagy Wi-Fi 6 generíciós router használatát javasoljuk.
    Egyes előfizetői csomagokhoz biztosítunk Wi-Fi 5 generációjú végberendezést (modem/onu), de ezeknél az eszközöknél sem vállalunk sebesség garanciát WiFi kapcsolaton keresztül, csak és kizárólag kábeles csatlakozásra.

    Miért fordul az elő, hogy a modemtől/routertől távolabbi helységben lassabb az Internet?

    Általában akkor fordulhat elő, hogy a modemtől távolodva lassabb az internet, ha a modemhez wifi routert csatlakoztatnak, az eszközök pedig vezeték nélkül wifin csatlakoznak a routerhez. A routertől távolodva csökken a wifi jel erőssége és minősége, valamint számos egyéb jelet zavaró tereptárgy vagy szomszédos wifi eszköz zavarhatja. Sajnos több esetben a router élettartama is befolyásolhatja a jelerősséget, idővel csökkenhet a rádió teljesítménye.
    Sokszor érdemes elgondolkodni, hogy a routert másik helységbe áthelyezve javítható-e a lefedettség, vagy a lakás belső hálózatának fejlesztésével esetleg új wifi hozzáférési pont beüzemelésével lehetséges-e megnövelni a lefedettséget.
    A szolgáltató az előfizetői átadási pontjáig tudja nyújtani a vállalt szolgáltatási minőségét, a modem után található hálózati eszközök (pl. router) az előfizető hatáskörébe tartozik.

    Wifi routert szeretnék venni, milyet javasolnak?

  • Mindenképp olyan router vásárlását javasoljuk, amely legalább Wi-Fi 5 vagy Wi-Fi 6 generációjú, azaz a támogatja az 802.11ac vagy a mégújabb 802.11ax szabványt.
  • Általában a gyártók és a forgalmazók a következő képpen szokták ezt jelölni: 802.11 a/b/g/n/

    ac

    vagy 802.11 a/b/g/n/

    ac/ax

  • A router "gigabites" bemenettel rendelkezzen, ezt általában WAN portnak hívják és a következőképp jelölik: 1000/100/10 Mbps WAN Port
  • Továbbá hasznos, ha a router legalább 3 vagy 4 további LAN porttal rendelkezik és azok sebessége is gigabites (jelőlése például 4 × 1000/100/10 Mbps LAN Port)
  • A csak korábbi szabványokat támogató, lassabb sebességre képes eszköz beszerzését már semmiképp nem javasoljuk, az ilyen eszközök a legtöbbször már a jelenlegi csomagokhoz is elavultak. Tipikus paramétereik: 100Mbit/s WAN és LAN portok, 802.11 a/b/g/n wifi szabvány (Wi-Fi 4. generáció).
  • Zavarhatja-e egy közeli wifi az enyémet?

    Amennyiben az Ön routerének hatókörén belül más wifi eszköz is található, akkor az hatással lehet az Ön eszközének működésére. Ha többeszköz is található, akkor érdemes olyan wifi csatornát beállítani a router beállításaiban, amely kellően távol esik a többi eszköz által használt csatornáktól. Így elkerülhető a túlzott mértékű zavartatás.

    Lehet statikus IP címet kérni?

    Igen, van lehetőség statikus IP címet igényelni. A szolgáltatás aktuális feltételekről ügyfélszolgálatunkon kaphat további felvilágosítást.
    Amennyiben statikus címet igényel, az Ön által használt eszközben továbbra is dinamikus IP cím kérést kell bekapcsolni, a címet mi társítjuk a DHCP szerverünkön az Ön által megadott MAC címhez. Fix cím használata esetén ha hálózati eszközt cserél, jelezze felénk az új eszközének MAC címét!

    Általános fogalmak:

    Statikusan hozzárendelt IP cím:

    A statikus IP-cím egy olyan számsor, amelyet a szolgáltató hozzárendel egy számítógéphez, és minden esetben ugyan azt a számsort kapja meg az ügyfél. Ez a számsor a gép állandó azonosítója lesz az interneten, úgy ahogy például egy telefonszám azonosítóként szolgál egy kommunikációs folyamatban. Legtöbbször kamera vagy otthon automatizálás miatt szokott szükség lenni statikus címre.

    Dinamikusan hozzárendelt IP cím:

    A dinamikus IP-cím az szolgáltató által kiosztott számsor, amely a számítógép interneten való azonosítására szolgál. Mivel a statikus IP-címek száma korlátozott, ezért a legtöbb gép nem kap állandó címet, hanem csak ideigleneset. Vagyis amikor a számítógép csatlakozik az internetre, kap egy IP-címet, amikor pedig a felhasználó bezárja a kapcsolatot, akkor a címet egy másik gép számára osztják ki. Így az is előfordulhat, hogy egy számítógép kétszer soha nem használja ugyanazt a címet.

    Garantált hálózaton belüli le-és feltöltési sebesség az előfizetői hozzáférési ponton:

    Az a le-, illetve feltöltési sebesség, Mbit/s-ban kifejezve amelyet a szolgáltató az előfizetői számára a szolgáltatás igénybevétele esetén a saját hálózatán belüli (az előfizetői hozzáférési ponttól a szolgáltatói szerverig terjedő szakaszon zajló) forgalom sebességére az esetek 80 %-ában garantál.

    Előfizetői hozzáférési/átadási pont:

    Az előfizetői tápvonal hálózat felöli végénél kialakított mérőpont, vagy maga a tényleges hozzáférési (jelátadási) pont. A szolgáltató hálózatának az előfizető irányába haladva azon legutolsó pontja, ameddig a szolgáltató garantálni tudja a szolgáltatás minőségét. Általános esetben ez a házba beérkező kábel házon belüli végpontját jelenti. Az átadási pont után lévő eszközök az előfizető tulajdonában vannak, azok működéséért a szolgáltató nem tud garanciát vállalni.

    Telephone


    Egyszeri díjak

    Számhordozás díja: 3.500 Ft
    Választott szám: 3.000 Ft
    Különleges/szép szám: 10.000 Ft

    Számhordozás

    Nem kell megválnia megszokott – ismerősei, barátai, üzleti partnerei által ismert – telefonszámtól, azt a számhordozás lehetőségével megtarthatja, hozzánk, mint szolgáltatóhoz áthozhatja. Ennek egyedüli kizáró feltétele lehet, ha meglévő szolgáltatójánál Önnek díjtartozása van.

    A számhordozás igényét telefonszolgáltatásunk választása esetén bejelentheti, és munkatársaink elindítják a folyamatot, amennyiben elutasítási ok – számlatartozás – nem áll fenn, 8 napon belül kell a számhordozásnak teljesülnie. Fontos, hogy a szolgáltatást a másik szolgáltatónál nem szabad felmondani, különben a szám nem hordozható. A szolgáltatás automatikusan szűnik meg a sikeres hordozással.

    Számhordozás egyszeri díja: 3.500 Ft

    További számok (második telefonvonal)

    Lehetőség van második telefonvonalat is beüzemelni. A második telefonvonal havi díja:
    - Lakossági, alap csomagban: 1000 Ft
    - Lakossági, lebeszélhető és Pletyi csomagokban: azonos a csomagárral
    - Üzleti, nem lebeszélhető csomagban: 3000 Ft
    - Üzleti, lebeszélhető csomagban: 6000 Ft

    Dokumentumok