Segíthetünk?

Keressen minket bizalommal!

Telefonos ügyfélszolgálat

Telefon:

1275
+36 96 328 138

Fax:

+36 96 686 301

Telefonos ügyfélszolgálat ( ):

Munkanapokon:
Hétfő:
8:00 - 16:00
Kedd:
8:00 - 16:00
Szerda:
8:00 - 16:00
Csütörtök:
8:00 - 16:00
Péntek:
8:00 - 16:00
A telefonos ügyfélszolgálatunkon lehetőség van többek között számlázási és szerződéssel kapcsolatos ügyintézésre, szolgáltatás megrendelésére vagy módosítására, hiba bejelentésére, információ kérésre.

Telefonos technikai ügyelet ():

Hétfő:
16:00 - 20:00
Kedd:
16:00 - 20:00
Szerda:
16:00 - 20:00
Csütörtök:
16:00 - 20:00
Péntek:
16:00 - 20:00
Szombat:
  8:00 - 20:00
Vasárnap:
  8:00 - 20:00
Ünnep és munkaszüneti napokon a technikai ügyelet 8:00 - 20:00 között érhető el.
A telefonos technikai ügyeletesnél lehetőség van többek között hiba bejelentésére és információ kérésre.

Üzenetrögzítő ( ):

Naponta:
20:00 - 8:00 között
Amennyiben hibát tapasztal, a gyorsabb hibajavítás érdekében kérjük, hogy minnél előbb jelentse be! A rögzítőn a bejelentésnek tartalmaznia kell a bejelentő nevét, elérhetőségét, a hiba pontos helyét és a hiba leírását. Ezek hiányában a javítást nem tudjuk megkezdni.

Ügyfélkapu

Elérhetőség:

Az ügyfélkapu regisztrációt azt az ügyfélkapu oldalán kezdeményezheti. Ehhez szüksége van a szerződésszámra (ügyfélszám), valamint a születési dátumára. Amennyiben a regisztráció során problémája adódna kérem keresse ügyfélszolgálatunkat!
Az ügyfélkapu a következő kényelmi szolgáltatásokat kínálja az Ön részére:
  • megtekintheti szerződése adatait
  • megtekinteni egyenlegét
  • online bankkártyás fizetést végezhet
  • megtekintheti saját számláinak és befizetéseinek listáját

  • Ügyfélszolgálati iroda

    Címünk ( ):

    9221 Levél Ág utca 26.

    E-mail ( ):

    info@satelit-kft.hu

    Ügyfélszolgálati irodánk nyitvatartása:

    Munkanapokon:
    Hétfő:
    9:00 - 16:00
    Kedd:
    9:00 - 16:00
    Szerda:
    9:00 - 12:00
    Csütörtök:
    9:00 - 16:00
    Péntek:
    9:00 - 12:00

    Ügyfélszolgálati irodánkban lehetőség van többek között
  • számlázási és szerződéssel kapcsolatos ügyintézésre
  • szolgáltatás megrendelésére, módosítására vagy lemondására
  • hiba bejelentésére
  • információ kérésre